Styret ønsker alle velkommen til dugnad tirsdag 12.05.26 kl. 17.30.
Oppmøte på toppen mellom blokk 3 og 4.
Styret har laget en oversikt over noen av de viktigste arbeidsoppgavene som det er behov for å utføre:
- Rake og fjerne løv
- Legge ut bark
- Feie innkjørsler
- Vask av søppelkasser i alle blokkene
- Vask av gelendre i trappegangene
- Vask av postkasser og stativ
- Dra ut pukk på parkeringsplass
- Drenere bak bodrekke tilhørende blokk 3
- Reparere skadet betong på bodrekke tilhørende blokk 2
- Annet forfallent arbeid
Oppgavene fordeles på dugnaden. Det vil bli serving på toppen omtrent midtveis.
Har du ikke anledning til å delta, kan du utføre oppgaven på et annet tidspunkt etter avtale med styret.
Gi gjerne beskjed om du kommer eller ikke. Ta med god arbeidslyst – styret håper på et godt oppmøte!